papatya011 bende sendenim, hamileliğim;
gündüz bulantı, kusma, cıngar, agresif, kompleksli,
gece kabus, rüyada kaos, gerilim, cıngar olarak ikiye ayrılıyor..😂 eşim bu son çocuğu çok istiyordu ama hamilelik öyle berbat geçti ki tövbe etmiş, 11 yıldır bana neler yapmışsa bu hamilelikte ödeştik şşşhhhşş😂 adamın burnundan geldi resmen 9 ay, ama elimde değildi, Allah böyle yazmış demek ki yapacak hiçbir şey yoktu 😁😂🤣