Defnemomy Kızım 1 haftadır hasta, bayram tatili olduğu için acile götürdük antibiyotik ve iburamin verdi. 5 gündür kullanıyoruz, dünden beri bir tık daha iyi gibi ama şiddetli öksürük var. Kaç günden sonra kesmek gerekiyor?
ard_ary_1308 Defnemomy doktorunuzun size bunu söylemesi lazım her hastalık farklıdır bizde üst solunum yolu enfeksiyonu olduk 5 gün kullanın demişti.. bebeğiniz 8 ay üstü ise birazda doğal yollarla vitamin destekleyin iyileşir 🌼🌼
ard_ary_1308 Defnemomy siz kendi doktorunuza yazın eğer müsait değilse sağlık ocağı doktoruna götürün
Rumeysa28 Defnemomy malesef antibiyotik ciddi bi ilaçtır size uygun olan kullanım süresi doktor söyler burdakilerin dediğine inanıp bişey yapmayın her hastanın tedavisi farklıdır
Arasinannesiyim Çok geçmiş olsun 🌼 Antibiyotik kullanımı her zaman icin doktor belirler. Biz hastane de yatmistik bebeğime damar yolundan 5 gün vermisti doktorum sonrasinda vermenisti. Sonra yine hastalndi yine götürdüm bu eferde 5 gun dide yarim ölçek olarak demisti
Alputkan Defnemomy Doktorunuza sormalısınız çünkü değişiyor 5 gün 7 gün bazı hastalıklarda 10 gün. Zeten kaç gün kullanmanız gerektiğini doktorunuzun söylemiş olması lazım
Defnemomy Alputkan Hayır acil doktoru söylemedi, ben de sormayı akıl edemedim o an. Bayram tatili diye acil doktoru bakmıştı