irva Merve3333 Yaptırabilirsin canım sorun yok.Sadece 2.ay aşılarında 3 gün banyo yasak onda da verem aşısı olduğu için.
Efnanmom Bir iki gün şu degmemesi daha iyi olur keşke aşı gününü biliyorduysaniz bir gün öncesinde yapsaydınız banyosunu naçizane fikrim ben bu şekilde yaptım asilardan bi kac gün sonra yıkadım.
Merve3333 Efnanmom Normalde öyle yapacaktım.Hava bayağı soğuktu birde hastane kontrolleri falan vardı üşür diye yaptirmadim