Kadernur Kizlar oglumun burnu surekli tıkalı serum fizyolijik burun aspiriatoru ne denediysem acmiyor devletin aciline gotursem açarlar mi
Kadernur meyaski yaa alerjisi olabilir ama neye var bilmiyorum hasta ama burun tikanikligi cok onceden var
iki_tospik_annesiii Kadernur götür cnm benim oglumda o şekildeydi şıan 3 ay 21 günlük bize fısfıs Werdi hemen geçirdi çok şükür 🙏
iki_tospik_annesiii Kadernur bence devlete götür canm ben hep devlete götürüyorum gayeyi iyi ilgileniyorlar. Nerde yaşıyorsun
ecosummm Benimkinin de kaç gündür kapalı sterimar sprey verdi bir de serum sıkıyorum biraz idare ediyor burnu hiç akmıyor aksa belki rahatlarlar çünkü içe aktıkça Allah korusun ciğere inecek diye korkuyor insan. Bizim geçen ayda öyle olmuştu geçmiş olsun
Kadernur ecosummm evet agzi hep acik ben onu yogun bakimda yatmisti ilk dogdugunda agzinda hortumla oldugundan aliskanlik oldu diye dusunuyorum
iki_tospik_annesiii Kadernur acilden her hangi bi devlete git csnım açarlar. Bende çam sakurada yatışıyorum
iki_tospik_annesiii Kadernur acilde ki doktorlar iyi cnm buraya da gelebilirsin ben 12 günüdür yatıyorum burda