anneyimben25 yaranı olanı emzirdikçe iyileşecektir canım inan benim göğüs ucun sıfır kabuk bağlar kanardı.sağdıkça silikon uç kullandıkça daha beter oldu. Zorla dayandım emzirmeye çalıştım bebeğim emdikçe iyileşti. Çok şükür 2 yaşa kadar emdi. Dayanmaya çalış. Bebeğinin emmesi ona derman olacaktır