Cakiltasi2604 geçmiş olsun, 36’ da doğum yaptım. Kızımın sarılığı 3 ay sürdü, (uzayan sarılık) ama tabi ilk zamanlar yüksekti değer, 1. aydan sonra epey düştü, ah neler çektim, sağ sütünü, şırınga ile ver, ben o şekilde veriyordum, sütün artar sağdıkca, tabi beslenmene de dikkat etmelisin, emme refleksi geliştikçe daha güzel emecek merak etme, bana da dediler silikon uç ama hiç alışamadım bıraktım hemen, kendim deneye deneye alıştırdım, lohusalık süreci de zor anlıyorum ama mümkün olduğunca sakin ol, sık sık emzir, bir an önce şifa bulsun minik kuş 🙏🏻🌸