16 aylık oğlum son bir senedir uyku uyumuyoruz her gece sabaha karşı uyanır 2 saat 3 saat uyumuyor. Meme emmek icin uyanıyor saatlerce emziriyorum mama veriyorum uyku damlası verdim geç yatırdım erken yatırdım ama yok hiç biri fayda etmedi. 2 de uyanır 5de yatıyor ayağımda sallıyorum salıncakta sallıyorum bir çare bulmam gerekiyor artık çok yoruldum tahammülüm kalmadı gerçekten ağlıyorum sürekli uyuyamadığım icin çok yorgun ve sinirli birisi oldum çocuğumu uyutamiyorum uyumuyor az degil 1 senedir bu şekilde. Hiç bir şey fayda etmedi. Doktor bile huyu bu dedi atarax diye bir ilac verdi kullanamadım depresyon ilacı yazıyordu lütfen bir yol gösterin basına gelen mutlaka vardır nasıl bir yol izlediniz hangi doktora götürdünüz uyku danışmanı tavsiyesine de açığım yeter ki uyuyalım hep birlikte zombi gibi olduk çok çaresizim lütfen yardım edin bu gidişle emzirmeyi bıraktıracağım ondan yapıyorsa