Bugün lavman yaptırmak için hastaneye gittim de hani karnını boşaltsın biraz rahatlasın gazıda baya çıktı Orda sıra beklerken bi kaç kişi hacamat önerdi ama hastanede yaptır dedi bebeğin 1 ay ı geçmiş olması lazım kuyruk sokumu dan küçük bişi hacamat yapıyorlarmış bebekte koliğe dair bişi kalmıyormuş hani tek çözüm o dediler kendi çocuklarına ondan yaptırmışlar kadın diyor onu yaptırdıktan sonra çocuğum sırtını 2 dk sıvazladıktan sonra gazı çıkıyor hani rahatlıyor dedi. Bi araştırıp onu yaptırcam eğer gerçekten ii geliyorsa.