Artık göguslerim dolmuyor ve bebeğim çok huzursuz oluyordu sürekli memede ve agliyorsu ablam mama verdirdi kaşık mama verdik ondan sonra rahatladı sütüm kesiliyor galiba henuz çok küçük 4 ay 7 günlük çok üzülüyorum artık o şekilde devam edeceğiz biberon tutamiyor midesini bulandırıyor yada ısırıyor ememiyor böyle olan varmı benim gibi bu arada bebeğim 3 kılo 750 Gr doğdu ama şuan 6 kilo 600gr az mi sizce 4 ayda sadece bu kadar kilo aldi