Bebeğime günde 1 defa mama vermek zorunda kalıyorum şimdi kızacaksınız günde 10 defa veren hiç sütü olmayan var diyeceksiniz demeyin lütfen biliyorum ben bunu şükürler olsun emziriyorum şükürler olsun annesütüde alıyor ama alışmaya çalışıyorum sütümün gün içerisinde kesilmesine, ne yediysem ne içtiysem ne yaptıysam her şeyi denedim denemeyede devam ediyorum ama sütüm öğleden sonra akşam üstü o kadar az ki bebeğim doymuyor ve uyumuyor mecbur mama veriyorum uyuyor bende bu sırada göğüslerimin dolmasını bekliyorum ve rezene falan içiyorum ama o sütümün gittiği saat aralığı varya mama yicek diye ömrüm kısalıyor sanki biliyorum mama öcü değil kötü değil bunları yazmayın bana, sadece psikolojik olarak iyi hissetmiyorum. Çok uzun oldu kusura bakmayın ama içime attım herhalde annemde sanki kaynanam, kaynanam annem. Annem gelmiş benim sütüm sende şakır şakırdı kıyafet değiştirirdim diyor insan nispet yapıyo sanıyor, yok efendim senin sütün doyurmuyor çocuk akşam uyumuyor, yok yetersiz vs vs anneme mama verdiğimi söylemedim sakladım ama bana geldi bütün gün durdu yine belli saatlerde sütüm gitti günde bir defa aynı saat ne biçim bişi sabahları olan şey nasıl gidiyor anlamıyorum annemin yanında mama vermek zorunda kaldım yine dedi doymuyor işte ya anladık anladık doysa bende mama vermem zaten daha bebeğim 1 aylık şimdiden böyleyse bu süt önümüzdeki aylarda iyice azalmaz dimi birde sağmaya çalışıyorum ya her şeyi yapıyorum yapı meselesi bünye meselesi sanırım bol su içmeme rağmen, ne olur moral verin mama kötü bişi değil biliyorum hiç anne sütü alamayan var şükrediyorum ama biri bana alışırsın desin ya tamamen kesilmez korkma desin benim bunlara ihtiyacım var, yetersiz kelimelerine değil…