Happymamss şırınga ile verin ateş düşürücüyü. Büyük kolaylık oluyor hem de etraf batmıyor . Bir de sakin olun çok aşırı yüksek bi ateş değil diş çıkarıyorsa 38 e kadar yükselebilir hatta 38-38,5 görene kadar ilaç vermeyin vücut kendini savunabilsin 38 buçuk üstüne çıkyorsa dişten değildir enfeksiyon vardır kan tahlili ile crp bakılması gerek ihmal edilmeyip hemen tedavi edilmesi lazım. Telaş etmeden sadece takip edin . Her ay bebeği ateşlenen bir anne olarak yazıyorum 😇