gurbet_gelini12 Kızlar göbek fıtığı ameliyatı oldum 5 gün önce ağrım çok sızlıyor normal mı üç yerden derdirmişler iyileşme süresi nekadar ilk defa oldum ve hiç bir bilgim yok
Frezya gurbet_gelini12 benim esim de gobek fitigi ameliyati oldu ama agrisi cabuk gecmemisti diye hatirliyorum hatta ben sezaryen oldum benim bile o kadar sizlanmam olmamisti diyebilirim
gurbet_gelini12 Frezya bilmiyorum ama cok zor gerçekten ne sızısı gecıyor ne şişkinliği sankı 7 aylık hamileyim şiştikçe ağrım oluyor rahimımde sızlıyor af edersiniz wcye gıttığımde😞😞
Frezya gurbet_gelini12 cok gecmis olsun ya ben de esimin abarttigini dusunmustum aslina bakarsan demek oyle degilmiş. Ara ara agrisi oluyordu oyle cok hizli gecmedi. Insallah bilen biri cikar.
Frezya gurbet_gelini12 tam hatirlayamadik ya simdi konu sağlık olunca bi sey soyleyip seni yaniltmak istemem / birkac sene onceydi
Nimetdogann gurbet_gelini12 kapalı ameliyatlarda bölgeyi iyi görebilmek aletlerin rahat hareketi için karın boşluğu bir tür hava ile şişirilir ağrı yapan da o zaten biraz sabredeceksiniz zamanla hafifler
gurbet_gelini12 Nimetdogann ınsallah ama ıdrar yolu çok ağrıyor normal mı acaba yoksa enfeksiyon tutmuş onu anlamadım sürekli sızlıyor ıdrar yaparkende acıyor
Nimetdogann gurbet_gelini12 idrar yolu enfeksiyonunuz vardır bol su içip bir doktora gidin bi ilaç verir hemen geçer