Merhaba herkese , yeni annelere fikir olması açısından mama deneyimimi paylaşmak istedim. Sütü çok az olan bir anneyim ve mamaya ilk olarak hipp combiotic ile başladım. Gaz problemi bir kaç kere yaşadık. O yönden iyiydi. Ama içinde Palm yağı olması beni endişelendirdi. Sürekli takip ettiğim bir gıda mühendisi mama incelemesi yapmış. En temiz içerikli olan yerli ve milli baby goat mamaymış. Keçi sütü olduğundan tereddüt ettim ama aldım. Yoğun olduğu için 4 ölçek yerine 3,5 koydum. Kızım bu mamaya alışana kadar iki mamayı beraber kullandık. Ve farkettim ki hipp çok kısa sürede acıktırırken baby goat daha doyurucuymuş. Gaz problemi bu mamada da yaşamadık. Ve fiyat olarak gerçekten çok uygun. 350 gr hipp 120 TL 400 gr baby goat 75 TL Türk üretimi olması ayrıca güzel. Sağlıklı kilosunu alıyor. Karda kışta sokaklara çıkardım hasta olmadı şuan 4 aylık.