Kızlar oğlumun ikindiden beri 38 i geçmeyen ateşi var , fitil verdim düştü daha sonra yine çıktı parol verdim şimdi biraz düştü. Bunun yanında gazı aşırı derecede kokuyor. Sanırım kaka da yapmaya çalışıyor ve yapamıyor. Midesinden de sesler geliyor gegiriyor falan . Bugün halasının iş yerine bırakmıştık bı işimiz vardı. Orda çok koşmuş hareket etmiş bir sürü insan da sevmek istemiş. Boğazıda sanki tahriş olmuş gibi asla baktirmiuor ama yutkunmakta güçlük çekiyor bazen. Bu arada 23 aylik. Çok fazla hastalanan bı çocuk değil yani asilarinda bile ateş olmaz genelde o yüzden panik oldum. Usuttu mu acaba