Benim bebeğimde haftada bir yapıyor. Kakasının rengi ve kıvamı yerinde olduğu için doktorumuz sıkıntı etmiyor. Günü geldiğinde zorlanmadan tek seferde yapıyo kakasını o yüzden ilaç vermedi doktorumuz. Sadece anne sütü alan bebeklerde 7 güne kadar bu durum normal karşılanıyor.
Ben 5.gün olduğunda kulak çubuğunu zeytinyağına batırıp poposunu uyarıyorum, hala yapmazsa 7.gün gliserin fitilinin yarısını yapıyoruz. Yavaş yavaş büyüdükçe yoluna girecek inş.