İlk başlarda tutmayla emmeyle alakalı bi sıkıntımız yoktu, birden bire yaralar başladı sol yara içinde kaldı, ilk etapta krem kullanmamak için çok direndim ağlayarak emzirdim, bi kaç emzirme geçirdim sol toparlasın diye en sonunda geceleri garmastan sürmeye başladım. Bu dinlenme molasında diyeyim meme şişti üst ve solda sertlikler oldu, sıcak suya tutup sağdım, yara kabuklarındqn süt akamıyordu. Yaralardan mı bilmiyorum sağdaki gibi ucu çıkmıyor sanırım o da buna sinir oluyor, sağı vere vere o da yara oldu. Tutuş değiştiriyorum başta işe yaramıştı ama artık o da fayda etmiyor, sağı anında kapıyor solu sürekli ağzından atıyor tutturana kadar bi o ağlıyo bi ben. Yardımcı olabilir misiniz neyi yanlış yapıyorum, neden olmuyor😔