poyrazinannesii1 Birtekbirciftannesi nasıl böyle bir kanıya varmış acaba? 1-2 dk muayene ediyor bir de. Mert Bey uzun uzadıya her şeyine bakıyor, her şeyi detaylarıyla anlatıyor. Tavsiye ederim aynı hastanede.
Birtekbirciftannesi poyrazinannesii1 Mert beye gidiyoruz bizde onun o hatası yüzünden neler çektik biz ailece
poyrazinannesii1 Begumkenan merhaba. Önce Seral navdara gidip memnun kalmadık. Muayenesi 2-3 dk sürüyordu. Sonra aynı hastanede Mert çakıra gidip çok memnun kaldık. Çok ilgili ve iyi bir doktor.
poyrazinannesii1 Birtekbirciftannesi hastane yönetimine şikayet edebilirdiniz. Mert hoca ne dedi bu duruma?
Birtekbirciftannesi poyrazinannesii1 söyledim bişey demedi dinledi sadece bende aylardır onun için neler çektiğimi bir ben bir allah biliyor dedim ama hakımı helal etmiyorum dedim öyle deme dedi🤷♀️
poyrazinannesii1 Birtekbirciftannesi beyefendiliğinden susmuştur. Ben hiç daha önce ona muayene olduğumuzu söylemedim belki birbirlerinin hastalarına bakmıyorlardır diye
Birtekbirciftannesi poyrazinannesii1 tabi kötüleyemez zaten aynı hastahanede Hüseyin hoca da var bu bizi Korkut’u diye ben baya doktor gezdim bir tane ile yetinmedim onada söyledim oda şaşırdı ama bişey diyemedi
poyrazinannesii1 Birtekbirciftannesi onu da instagramda görmüştüm.. maddi manevi yıpratmış. Neye dayanarak böyle bir şey söylemiş peki? Açıklaması ne oldu?
poyrazinannesii1 Birtekbirciftannesi çok normal değil mi? Hangi çocuk uslu duruyor ki doktorda? Ne ilginç kadınmış