mehfer bizim 7 gündür sürüyor 2. Gün götürdüm kaka tahlili yapıyorlar rota mi enfeksiyon vs var mi bakiyorlar cok şükür biseu çıkmadı bizde. Doktor normal ishal olmuş dedi yedikten sonrw çıkarıyordu gece xe dahil günde 3 olsq yine iyi en az 8 kaka aldim. Maflor damla var doktor tavsiyesi ile onu aldim günde 2 bazen de 3 defa 6 damla şeklinde kullandım cok şükür suan azaldı bugun 4 defa yaptı ama normale dönüyordu ihmal etme kontrol ettir biz rotadan kirkmustuk şükür çıkmadı