Arkadaşlar buraya yazmam belki saçma olabilir ne alaka böyle bir sayfada diyebilirsiniz ama sabaha misafirim var ve makina ağzına kadar bulaşık dolu sonradan fark ettim bittiğini tablet yerine sizce normal bulaşık deterjanı domestos falan koysam yıkar mı?