Zurafa Pedagoglar en az 4 yaş olmalı diyor ilk çocuk ve anne arasındaki güven bağı 4 yaşa kadar oluşma sürecinde, bir de haksızlık olmasın diye çünkü çocuk anneye bağımlı o yaşlarda ama 4 yaşından sonra sosyalleşiyor anneye bağımlı olmuyor artık. Oğlum 2.5 yaşında o yüzden daha düşünmüyorum çünkü aşırı kıskanç bana çok düşkün, o üzülür o üzülürse dayanamam bu sefer ikinci bebeğe de yetemem. Daha var bize 😁 olursa 4,5 yaş ara olur olmazsa da ne yapalım nasip kısmet Allah bir evladımı korusun.