Yaa öğlen fırında bişeyler yaptım saat 12 gibi fişini çekmeden ayarından kapattım yani kapattım sanmışım dersem daha doğru olur 50 dereceye kadar çevirmişim sonuna kadar çevirememişim ve ben bunu gece 12 de fark ettim baktım ışığı yanıyor yani 12 saat fırın çalıştı çok mu gelir sizce fatura çok etkiler mi moralim öyle bozulduki anlatamam içime oturdu resmen zaten 270 lira fln geliyor normalde şimdi kaç gelir allah bilir 😭😭 :(