TinyBabys 1balkizannesi olmadığına inandırdığım için boşluğa düştüm ya. Dediğiniz gibi o da evlat. Allah acılarını göstermesin.
1balkizannesi TinyBabys ne çocuklar doğuyor hastalığına çare olmayan gerçekten şükredecek çok şeyimiz var ama etmiyoruz.
Tuanairem 333 kesmesine gerek yokki 2 bebeğinide emzirebilir hamileyken emzirebilir bununla ilgili nir sürü yazı var
333 Tuanairem evet emzirebilir ama ama bitkin düşer ya da karnındaki bebeği beslenemeyebilir çok çok iyi bir beslenme bile olsa hem yeni bebek oluşumu hem süt üretimi anneyi yorar