anayimbenn Miniminimini bende karar veremedim ne giysek napsak bilemedim erkek mi bebek kız mı konsept yapacak mısınız
mamanveutdormir Miniminimini doğum günü kızımın ben onunla aynı olmak istemiyorum mesela. eşimle aynı oluruz ☺️ doğum günü eylülde ama ben denizkızı konsepti yapmayı düşünüyorum bakalım fikrim değişmezse o zamana kadar
Hep_mi_uykusuz Miniminimini Ben bebegimle olurdum ama ortak bir renk ise mesela mavi krem gibi renklerse takim isterdim .Biz kizımla gul kurusu giydik esim beyaz gomlek
Hep_mi_uykusuz Miniminimini olur neden olmasin tesetturluysen şalini bebebk elbisesiyle ayni yapabilirsin
Mabelle Miniminimini bizimde doğumgünümüz var bir kaç gün sonra lila aldım kızımla bana eşimede lila gömlek aldım
cinemmm Miniminimini biz de balonlar ve diğer tüm süslerim renkleri pembe gri ve beyaZdı , kızım beyaz üst pembe tütü ben beyaz üst pembe pantolon eşim beyaz gömlek gri pantolon giydi öyle bi uyum sağladık kendi içimizde 😊
Miniminimini cinemmm benim evde kıyafetim var ton farkımız var kızımla alsam mı diye düşündüm aslinda
meyaski Miniminimini Üstümüzde sarı, altımızda kot pantolon vardı bizim. Evde yalnız kutladık, akraba vs yoktu. Kızıma da sarı sıfır kollu, altına kot şort giydirmisfim Yalnız bizimki tamamen tesadüftü 😂
Yavrusuu Miniminimini oğlum 1 yaşına girecek konseptimizin rengi mavi beyaz ve ismi kuzey olduğu için yıldız da katacagım biraz pastasına eşim kot pantolon beyaz gömlek veya tişört oğlum kot şort beyaz gömlek veya tişört ben de mini kot etek beyaz gömlek veya tişört giyeceğim …. Daha üstlere karar veremedim 🥰🥰🥰
cinemmm Miniminimini nasıl ki bende de birebir aynı pembe değildi farklı tonlardı ama hiç sırıtmadı benim içime çok sinmişti