Cansuderin Bebeğim 4 gün sonra 2 aylık olacak bayramın 1. Günü 2 kere uykusundayken uyanıp sıçrayarak gözlerini büyüttü titremeye başladı sonra ağladı bu tekrarldı 5 kere oldu ama o gün iki kere başka bi gün daha toplam 5 kere acaba rüyasında birşey gördüğü için mi yoksa bi hastalık mı😔
AntiSosyallKelebek Cansuderin O anı videoya çekmeniz ve çocuk doktoruna danışmanız gerekiyor korkutmak istemiyorum ama nöbet şekline benziyor anlattıklarınız
anayimbenn Cansuderin bir şeyden korkmuş olabilir mi yanında yüksek ses vs tartışma düşme gibi ürkeceği şeyler
Kucukhobby Cansuderin bir daha olacağı zaman videoya çekin. Uyuttuğunuzda bekleyin. Bu tarz şeyler tarif etmeyle olmaz. Yanlış şeyler düşünmeyin. Ürkmüş de olabilir. İnternette çok dolaşmayın. Video çekin doktora gidin
bikerem Cansuderin insallah ruyadir. Degilse de korkmayin beterin beteri var. Video kaydi alip dr a gosterin o sizi norolojiye yonlendirir gerek duyarsa. Anlatuminuz nobet gibi. ( kizimda yasadigimdan )
Cansuderin AntiSosyallKelebek evet bende acaba nöbet mi diye korktum doktora randevu aldım bakalım çekmeye çalışcam tekrar olursa ama umarım rüya görüp korkuyordur sadece 😣
Cansuderin anayimbenn yani uyuyor ondan sonra rüya görüyo gibi biraz korkuyo gözleri kapalı şekilde sonra gözlerini açıp titriyo ağlıyor bilemedim doktora gidicem pzartesi☹️
Aselkusum16 Kucukhobby evet bencede internet de herşey yazıyor hiç kendinizi korkutmayın doktorunuza kesinlik video çekip gösterin
Cansuderin Kucukhobby o an video çekmek aklıma gelmiyoe onu öyle görünce hemen kucağıma alıyorum bende korkuyorum ama birdaha tekrarlarsa almaya çalışacağım ☹️
anayimbenn Cansuderin nöbet değildir inşallah Allahım şifa versin canım doktor ne diyecek buraya da yaz
Kucukhobby Cansuderin aynısı benimde başıma geldi ama o an soğukkanlı olmalısınız. Bebeğiniz inşallah hasta değildir içinizi ferah tutun. Doktorların kolay ve hızlı teşhisi için video şart
Cansuderin anayimbenn video istedi nöbet mi olduğunu anlamak için tekrarlarsa videoya çekmeye çalışıxam sonra da tekrar doktora gidicem canım
anayimbenn Cansuderin inşallah bir şey çıkmaz canım çıkarsa da korkma Allah büyüktür artık tedaviler çok ilerledi
Kucukhobby Cansuderin götürdük eeg beyin ultrasonu tahlil yaptılar hiçbir şey çıkmadı çok şükür. Zaten götürdüğümde videoyu izledikleri anda bu nöbet değil ama içiniz rahat etsin diye tetkikleri yapalım dediler. O yüzden video önemli. Bebekler bazen bize korkutucu gelen normal hareketler yapabiliyorlar
bikerem Cansuderin 40 gunluktu,uykuya dalarken ve uyandığında,kisa sureli titreme kasilma gibiydi,gozlerini buyuk buyuk aciyordu. Once gunde 1 2 kere oldu,1 2 hafta icinde gunde belki 30 kereye cikti.