44 günlük bebeğim var hastahanede biberon verildiği için meme reddi yaşadık 2 haftadır memeye alışıyor onurda güçlü emmiyor uyuya kalıyor ilk bir ay günde bir sefer sağdığımda 140 150 cc oluyordu şimdi 20 cc oluyor biraz emiyor o yüzden mi yoksa sütüm bitiyor mu ısırgan rezene çayı süt yapan çaylar tüketmeye başladım ama neden böyle artırmak için neler yapabilirim tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim