Herkese hayırlı geceler.Kızlar kızıma karşı hep kendimi mahcup hissediyorum.Kızımın hamileliginde esim koronadan dolayi evdeydi.Burda baya uzun bi sure kapanma olmustu.Ilk cocuk olunca ne alicam almocam hic bilmiyordum.Esimde bende herseyi gereksiz gorduk.Ozenli guzel bi besik almadik direk park yatagi aldim.Salanan bi ana kucsgi almistik.Pusetli arabayi gecici diye esimin kuzeninden aldik.Sonradan kendim baston bebek arabasi aldim.Normal anneler gibi ozenip herseyden almadim.Kucuken sirin tatli kiyafetler giydirmedim.1 yasina kadar hic agakabi falan almadim.Cabuk buyuyor diye hic ozenmedim.Kucuk bebekleri gorunce kizimin bebeklik fotolarini gorunce ustundeki kiyafetleri falan disarda gordugum kucuk bebeklere ozeniyorum uzuluyorum kizima oyle seyler almafim diye.Su an cok sukur herseyini aliyorum.Ama kucuken yapmadiklarim icin cok pismanim.Aklima geldikce uzuluyorum.Kendimi ona karsi mahcup hissediyorum🥺