11 ay oldu sezaryen olalı çok şükür iyiyim. Benim dikişlerim açıldı ben 1 ayda iyileştim ama 15.günde hiç acım kalmamıştı canım. Elinden geldiği kadar yavaş hareket et ağır kaldırma kabız olmamaya dikkat et ve bol bol su iç. Maalesef rahmimiz kesildiği için çok acı oluyor ama zamanla geçecek merak etme ❤️