Geçenlerde post açmıştım spirallayim ve ilk defa gecikti adet olmadım hamile olmaktan falan korktuğumu falan yazmıştım 5 günü de test yaptım 2 kere yaptım yani hiç çıkmadı bugün 8 gün hala hasta olmadım. 5 günde silik de olsa çıkar mıydı? Adet söktürücü yapmalı miyim sizce ?