Bebeğim 6 aylık, inanılmaz hareketli. Sürekli yüzer gibi çırpınıyor, ayaklar hiç durmuyor onlar dursa kolları oynuyor. Gelişimi önde bi bebek, emekleme çabası var, destekli oturuyor ama bu hareket hep böyle mi kalır hiperaktivite bu aylarda mı ortaya çıkar çıldırmak üzereyim 1 dk boş bırakamıyorum yerde bile.