Ebruuu641 Herkese merhabalar bu çayı emzirirken kullanan varmı varsa nasıl etkiler aldınız ? Ben şuan kullanıyorum cidden müthiş birşey tatlı isteğini bir anda kesti ve bağırsak hareketlerim arttı. Ama kızım 2 aylık ve galiba ishal oldu huzursuz bundan dolayı olabilir mi ? Sordum sorun yok kullanabilirsiniz dediler ama ben yinele yarından itibaren 3 /4 gün kullanmayıp gözlemleyeceğim belki bilgisi olan vardır diye meraklandım. Ayrıca emzirmeyen kilo problemi olan annelere de kesin tecrübeyle tavsiyemdir. Dört günlük kullanımda bile kilo kaybettim yada ödem herneyse her türlü gayet mutlu sonuç ♥️🌺😂😂
Denniscab Ebruuu641 ben gecen sene almıştım bu çayı, tam başlayacağım zaman hamile olduğumu öğrendim kullanamadım, bebeğim 3 aylık şu an, kullanabilirsin, dediler ama ben çok korkuyorum sadece emziriyorum bi de acaba etkiler mi bebeği
gokce24 Ebruuu641 yani böyle çaylarla bitki içerdiği için ve ilk 6 ay anne sütü aldığı İçin bebek bence emzirenler içmemeli. Benim daha önce 10 kilo verdiğim bi çay var 6. Ayım dolsun ona başlıcam tekrar çok etkiliydi. Sayfa adını da yazayım bakmak isterseniz zayiflatanmucizem.browntea
anneniseviyosanalkisla gokce24 Ebruuu641 reklam yapmıyorsunuz değil mi bakın gerçekten ihtiyacım var böyle bi çaya ona göre alacağım samimi misiniz söylediklerinzde yoksa bu çayı satan pazarlayan insanlardanmısınız yanlış anlaşılmasın burda çok gördüm öve öve bitiremiyorlar sonra ben satıyorum diyorlar sırf satış içim
Ebruuu641 Bende üç dört gün deneyeceğim kızım düzelirse bırakırım. Sizin dediğinize de bir bakayım etkileri nasıl iştah kesme tuvalet sayısı artışı vs ? Nasıl bir yolculuk yaşadınız onunla yani kaç kg verdiniz kaç kg ile başladınız gibi 🌺 her gece yarım kiloya yakın çikolata tatlı ne varsa yiyordum gündüz yediklerim saymıyorum bile. Bir anda kesildi tatlı ihtiyacım sizin çay nasıl ?
gokce24 Ebruuu641 tatlı krizini çok güzel kesiyor ve iştahı kapatıyor. Yağdan verdirdiği için göbeğim ve basenlerimde incelmişti. Tuvalet konusu sıkıntı olmuyor öyle. 68 den 58e düşmüştüm hamile kalmadan önce bir kavanoz ile
Ebruuu641 Aleynablt eltim kullanmış şişede biraz kalmıştı bana verdi ama ben şuan bebeğimi ishal yaptığını düşündüğüm İçin devam etmeyeceğim instagramda Gözdenin çayı diyor çok popüler değil. Hanımefendinin yazdığı browntea daha popüler ona da bakabilirsiniz
Ebruuu641 anneniseviyosanalkisla yok yok satış filan değil satıcı da değilim bende arayıştayım hatta şuan kullanmayı bırakacağım arkadaşın önerdiği browntea ya sordum 6 aydan önce önermiyoruz dedi. Benim kullandığım kadına sordum sorun yok dedi ama muhtemelen müşteri kaybetmemek için. bende hayatımda İlkkeZ bu çay işlerine düştüm doğumdan sonra boğazımı tutamıyorum ama cidden işe yarıyordu yani ağızda kuruluk yaptı - tokluk hissi verdi- enerji verdi ve benim için en güzeli tatlı isteğini kesti. Tabiki benim fikrim eskisi gibi yiyipte çaylardan içerseniz çok işe yaramaz maksat kalori açığı yaratmak bunlarda o konuda iştahı bastırarak yardımcı oluyor bence
gokce24 anneniseviyosanalkisla ne reklamı hayır canım ben kendim kullandım daha önce 6. Aydan sonra tekrar başlıcam fikir veriyorum sadece memnun kaldığım bi ürünü