Busrab0 5 aylığız kabak tadımı yaptırdım ama 3. Günü ama bugün https://imgyukle.com/i/RzSDKG https://imgyukle.com/i/RzSBoI böyle kızarıklıklar oldu öğlen verdim akşam arttı iyice alerjimi acaba ? Yoksa tükürüğü akıyor sürekli ondan falan mı doktora attım ama daha cevap vermedi
Busrab0 N1i2s3a4 yazmadı doktor daha uyuttum ama bi şey olmaz dimi internette. Dil şişmesi halsizlik falan yazıyordu ama onlar olmadı çok şükür