Babykitteniscomin Bu aylarda yaptıran var mı acaba çok zor oluyor mu ? Geç kaldık biliyorum ama 6 yaş sonrasına da bırakmak istemedim bilemedim, tecrübelerinizi paylaşır mısınız 🌸
SeninAnnenBirMelektiYavrm Babykitteniscomin eltim yaptırdı pişman oldu. 2 yle 6 yaş arası önerilmiyor aslında
SeninAnnenBirMelektiYavrm Babykitteniscomin evet cok geç iyileşmiş günlerce ağlamış cocuk. Ben 4 aylıkken yaptırdım çok şükür hiç sorun yaşamadık. Tabi her cocuk bir değil belki sizin rahat geçer
Babykitteniscomin SeninAnnenBirMelektiYavrm en iyisini yapmışsınız, keşke bende erkenden yaptırsaydım çok geç kaldım
Babykitteniscomin Yasemin58 merhaba hayır yaptırmadım henüz ama haftaya randevu almayı düşünüyorum doktor hastane araştırıyorum 😊
Yasemin58 Babykitteniscomin bizimkide 4 ay buyuk sizinkinden bende yaptirmayi düşünüyorum hepten buyumeden olsun istiyorum klipsli mi olacak
Babykitteniscomin Yasemin58 Valla bilmiyorum bende tamda araştırmadım neydir nasıl oluyo açıkçası iyi bi doktor bulup hangisini önerirse öyle yaptırmayı düşünüyorum