İyi geceler. Ek gıda tadımları yapıyoruz yavaş yavaş. Su içmeye de başladı 180 ml lik alıştırma bardağı var 2 günde bitiriyor. Ek gıda sonrası kaşık ya da kahve fincanıyla da içiriyorum. Ama idrarın da koku var rengi çok açık sarımsı. Doğduğundan beri aynı bezi kullanıyoruz. Sizce su az mı içiyor bu kadarını bile defalarca deneyerek içiriyorum. 7 buçuk aylık neredeyse. Pazartesi randevu aldım doktoruna. Ek gıda ile birlikte idrarda koku oluyor mu?