Kızlar doğum yapalı 3 ay oldu epizyo dikiş yerinde sertlik yaşayan var mı normal midir? İki kere doktora gittim dikişlerim için ikiside bir sorun yok dedi ama benim canım çok yanıyor bazen oturamıyorum bile dikiş yerine dokununca aşırı sert ve dokununcada acıyor ne yapacağımı şaşıedım