Kızım dün 23.30da uyudu sabah 7.30a kadar hiç uyanmadı, normalde 10da uyur 5te uyanır yer tekrar uyur, 6.30da uyanır yer, 8de tamamen uyanırdı. Bugün neredeyse tüm gün uyudu. 7.30da uyandıktan sonra 9.30da geri uyudu 12de uyandı, 2de geri uyudu ve 1 saat önce ben kaldırdım. Şu an resmen kuzuların sessizliği hain planları var sanki, bu kadar uykunun hıncını çok fena alacak gibi hissediyorum 😂