Sedaaag 40 ile ilgisi pek yok hele gazlı bir bebek ise. Ben kızımda ayrıyetten bişey yapmadım kendi kendine gece olduğunu vs anladı gece uykusundan beslenmek için kalkardı 8 aylık hala öyle. Geceleri odanın karanlık olmasına dikkat edin gündüzde uyutsanızda aydınlık olsun oda