Daylin1 Kızlar kolumda koltuk altıma yakın yerde gülle kadar şişlik var , omzuma ve kol dirsegime vuruyo ağrısı? Beze diye tahmin ediyorum ama geçer mı yoksa üzerine düşüp doktora gitmeli miyim ? Ufak bsey olarak görüyorum ama ağrısı da var🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️
Deletedmom_5 Daylin1 Korkutmak gibi olmasında canım bizim bi tanidikta senin gibi olmustu gogus kanseri oldu ortaya cikmisti ameliyat oldu ayni senin gibi sertlikler vardi yumurta gibi. InsaAllah sende bisey yoktur doktora git mutlaka.
Latiko Daylin1 tabiki doktora gidin burdan biz ne desek boş. Biran önce doktora gidip içinizi rahatlatın. Geçmiş olsun.
Yeymen Daylin1 tabiki hemde hiç vakit kaybetmeden gitmelisin ,ananemde kolunun altında şişlik vardı doktora gitti göğüs kanseri iyiki erken farketti ilerlemeden ,lütfen sizde ihmal etmeyin
Daylin1 Deletedmom_5 ama göğsümde yok cnm şişlik kolumun iç kısmında koltuk altma yakın kayıyor sanki beze gbi sanki
SeninAnnenBirMelektiYavrm Daylin1 zaten göğüste değilde kol altinda daha sık görülür o hastalık Allah korkusun tabi
avukattanne Daylin1 Koltuk altim mandalina büyüklüğünde şişti 😂 yakında ameliyat olacağım. Aksesuar meme dokusu olarak geçiyor bu hastalik, araştır muhtemelen seninki de öyledir. sıkıntılı bi durum değil merak etme ama aldır sende biran önce.