Meryemtrksoy canim oncelikle meme bagimlisiydi oglum. 10 dk da bir geliyordu gunduz emmek icin gecede saat basi uyaniyordu memede uyuya kalmazdi illa salliycam yani .(ayakta asla sallanmak istemez sevmez)gece en az 15 dk sallardim her uyanmasina. Once gunduz memeyi kestim 19 aylikken. Sadece gece vermeye basladim baktimki degisen bisey yok gunduz yine istiyor. Gunduzde birden bire biraktim. Gece her uyandiginda seftali suyu verdim salladim besiginde. 1 haftaboylece memeyi gece de gunduz de unuttu. Daha sonrada gece sallanmayi kestim inanin ben diyordum 5 yasina kadar sallarim 40 dk bile sallamisligim oldu cok gec yatardi 12. 1 gibi gece. Artik bende uykusuz kaliyordum yoruluyordum. Memeyi kesince gece yanima aldim yatirdim normalde yanimdada asla yatmazdi dogdugundan beri illa beşik. Yanima aldim yanimda oynadi falan gece lambasi acik tabi. Bide pış pış sesiyle uyuyodu alttan ustten cok ses geliyodu hemen uyaniyodu onuda kestim. Yanimda oturdu kucagima girdi yatti kalkti sonra ben her kalktiginda yatirdim tabi ben hic kalkmadim. Sirtini sıvazladim karnini ovaladim. İlk zamanlar 45 dk yi buldu dalmasi ama suan 15 . 20dk da uyutuyorum cok sukur. Pış pıs sallanmak ve meme bizi mahfetti. Memeyi birakinca istahi acildi cok sukur kilo bile aldi.artik gece uyaninca su veriyorum . Gecede 1 yada 2 kez uyaniyo. Masallah diyeyim 11 gibi uyutuyorum 🧿🧿🧿dunde mesela yanima yatirdim kalkti oynadi kendi geri yatmis uyumus hic bilmiyorum bile 🥰bu gunleri gormek icin neler cektim🤭 Yani herseyin bi oluru var. Ben 2 yasini gecer memeyi debirakmaz diyordum ama hepsi icin sabir lazim💜