avukattanne merhaba, kapı vizesi bekliyoruz. Eğerki açılmaz ise vize başvurusu yapacağız. Ertürk diye bir şirket var İzmir’de onu aradık Mayıs sonu Haziran başı belli olacak dediler. Bu arada sakız adasına gideceğiz, çocuklar için vize 2 Euro, bilet 2 Euro demişlerdi. Annemler vize ile geçiyorlar bir zorluk çıkarmadılar bu zaman kadar. Şansımızı denemek lazım ❤️