Kaganalis aksm 10 dan sonra makine acıyorm bulasık camasır ,camasor makinam sessiz calısıyor ,fırında bir sey yapacaksam o gün tatlıda yapıyrm bir kerede hepsi cıkıyor ,banyoda sıcak suyun akmasını beklerken altına kova koyup yer falan siliyrm balkona dokuyrm ,kıyma et tek pişirmelik bölüyorum ,ekmegimi kendim yapuyırm yogurdu kahvaltılık tereyagını ,yazın zaten salca yaptm salca marketten almadık hiç mini bahce yaptm balkona marul maydanoz salatalık taze sogan ektik öyle