Ozge1200 bizde 17 günlükken olmuştu.Serum ile yıkadım burnunu günde iki defa otribebe ile açtık çok fayfalı.Birde bol bol emzir sonra zaten anne sütü herşeye şifa o bebek kusuyor burnu temizlenincede o zamanda başgam oluştuysa onu çıkarıyor.Şuan 2 buçuk aylık olduk çok şükür geçti ama başınıda ört ben şapka taktıktan sonra bir daha olmadı.