Biz bebeğimiz 3 aylıkken 10 saatlik yola çıktık. Sabah 9 gibi çıktık yola. Doğrusu giderken cok kolaydı. Pusetinde uyudu çoğu zaman. Aralarda da yemek kahve bez molası verip arabasıyla 15-20 dk gezdirdik. Gayet kolaydı. Ama dönüşte öğleden sonra 4 gibi yola çıkınca kucaktan inmedi :) arabayı ben kullandığım icin olan babasına oldu🤣🤣🤣