Yahu bu bebeyi ben çözemedim gitti bugün gündüz toplasan 1 saat uyudu derdi ne bunun anlamadım ne bi düzeni var ne uyku saati vallahi yoruldum yıprandım ayağımda sallayayım diyorum kendini yırtıyor memede uyur genelde onda da 10 dakka dalıyor uyanıyor uyusun diye emzirmekten mememde hal kalmadı😂oynuyorum yoruyorum düzgün bi uyuma şekli bile yok doğdu doğalı bi kere kendi kendine dalmadı bu ne biçim çocuk