Biricigm benim kızım da öyle. Odadan çıksam peşime ağlar, dede babaanneyle gezer dolaşır kafamı gördüğü an beni ister. Babasına mecburen katlanıyor valla 🤣 ta hamileyken demişti doktor bu kız çok anneci kafasını hep sana yaslıyor çeviremiyorum diyordu. Yanında oturuyum kendi kendine oynar oyalanır gündüz yanına uzansam uyur. Ta bebekti gece uyanırdı elini tutardım geri uyurdu.