iyi akşamlar
benim bebeğim 3 aylık emziriyorum geceleri uyandığında emdikten sonra uyuyor ama bazen uyumaıdğın da sallıyorum ama gün içinde uyuttuğumda sallıyorum maalesef.
uyku eğitimi hakkında bilgisi olanlar var mı ?
sizler bebeklerinizi nasıl uyutuyorsunuz?
bebeğimin kendi kendisine uyumasına ne zaman ve nasıl başlamalıyım lütfen cevap verir misiniz ????