Merhaba kızlar 5 ay 5 günlük kızım doktor artık tadima baslayalim dedi ben tereddüt ediyorum beklesemmi 6. Ayı diye. Sonra araştırmalarında anne sütü yiyen bebeklere 6. Ayda başlatılıyor benim bebeğim 1 aydır sadece mama yemeye başladı bu yüzden mi başlattı.bagirsak florasi için 6. Ayı beklemek gerekiyor deniyor birçok yerde.doktorum o sırada birçok soru sorunca bunu sormaya fırsatım kalmadi bu zamanda başlayan var mi