24 mayısta 4 aylık olacak 4. Ay aşılarını olması gerekiyor ve bugün rota ilk doz oldu arasında 1 ay olması gerekiyor. 18 gün oluyor arasında bir ay beklersek 4. Ay aşıları 12 gün gecikmeli olacak bişey olur mu? Sağlık ocağı bilgi vermiyor doktorunuza sorun diyor devlete gidiyorum doktorum yok sorabileceğim. İnternette de araştırdım bulamadım fikri olan var mı?