Kızlar artık çok yoruldum ne zaman 1 yaşına girdik iştahi azaldı herşey yiyordu ne verirsem seçmezdi. Sadece anne sütü ve ek gıda ile besleniyor mama istemiyor. Şu an 13 aylık tam 1 ayda 700 Gr yakın kilo verdi hastada oldu zaten zayıf bir bebekti iyice zayıfladı. Ağlıyorum artık sinirden çok zorlamak istemiyorum ama sadece beni emmeklede ne besleniyor nede kilo alıyor. Geceleri çok fazla emmeye kalkıyor yanimda yatirdigim geceler sabaha kadar memede nasıl duzelicek başından beri böyle olsa benim bebeğim böyle der kabullenirdim ama değildi 🥺