Anneler selam 20 aylık bi kızım var ve tam bir emzik bağımlısı. Memeye bile bu kadar düşkün değil zaten onu da artık günde 1 kez emiyor. Ama her ağladığında emzikle sakinleşiyor bazen yemek yerken bile ağzına alıyor😔 Artık bıraktırmak istiyorum kayboldukça emzik almaktan afedersiniz anam ağladı ama cesaret edemiyorum siz neler yaptınız bi fikir verir misiniiz🥰