Merhaba kızlar
33 günlük bebeğim var ve bir göğsümün alt kısmı bıçakla kesilmiş gibi yarıldı hala iyileşmedi :(
çok zor durumdayım emzirmeyi kesmek istemiyorum sütüm azalır diye lansinoh ve garmastan pomat kullandım fayda etmedi
Ne önerirsiniz bilgi paylaşmanızı rica ediyorum